Aktuelt

Følg med i nyt fra ZUPA og vores holdning til det, der rører sig i verden omkring os.
/ /
 |  29. april 2020
Silvan vil skabe unik position i markedet
Danmarks mest velkendte byggemarkedskæde ønsker fremover at inspirere og hjælpe danskerne til at skabe. Ikke til at bygge.
 |  28. februar 2020
’Chok-tilbud’ får næppe Amazon til at ryste i bukserne
Hvad kan detailhandlen gøre for at sikre så meget af sin omsætning som muligt, når Amazon rammer Danmark? Svaret er – paradoksalt nok, ville nogle sikkert sige – færre tilbudsannoncer og mere branding.
af Albert Funder Commercial Director, Partner
 |  04. december 2019
ZUPA og Agency Spring forenes under ZUPA-navnet
Halvandet år efter fusion forenes ZUPA og Agency Spring nu under ZUPA-navnet og mantraet: Creative Heart. Digital Mind.
 |  11. juni 2019
ZUPA opruster på MarTech og Marketing Automation
Sammen med de erfarne tech-specialister Henrik Jokumsen og Karen Hørlyck, har Zupa etableret MarTech-bureauet Working Minds. Selskabet er en joint venture mellem nogle af markedets mest erfarne MarTech-specialister og Zupa – og det tapper direkte ind i en stærkt stigende efterspørgsel efter teknisk velfunderede og kreativt stærke marketing automation-løsninger.