sg_cups_render01_stillframe.png
Identitet

Salling Group
Ny brand-identitet

Salling Group står bag en lang række stærke brands og udgør det stærke fundament, der binder forskellige dagligvarekæder sammen. Så hvad kunne være mere naturligt, end at gøre ’fundamentet’ til en bærende del af den nye grafiske identitet?

Om identiteten

Identiteten udstråler pålidelighed og respekterer Salling Groups blå og seriøse arv. Navnet skrives med klassisk Futura Bold – med små, ’venlige’ bogstaver – mens typografien er gjort lettere med et dristigt 45° snit, der matcher Salling Groups dynamiske kultur. Som en lille kuriositet indeholder logoet et ”all-in”.

sg_image1.jpg
sg_image2.jpg
sg_image4.jpg
sg_book_still_02.jpg

Salling Group er 100% dansk-ejet, men rummer alligevel stor diversitet i ansatte, kulturer og forretningsområder. Denne mangeartethed afspejler sig i identiteten, der åbner en verden af kommunikative muligheder.

sg_image6.jpg

Vil du vide mere?

Kontakt /
Albert Funder
Commercial Director, Partner
+45 2141 5330
afu@zupa.dk